Titaguas 2015

Els dies 8 i 9 de juny de 2015, es va fer una excursió a l’escola de cosmofísica de Titaguas amb els alumnes de 1r d’ ESO. Els objectius eren passar uns dies lúdics per acabar el curs, ja que eren els dos últims dies i també fer activitats pràctiques de l’àrea de ciències que no s’havien pogut realitzar durant el curs:

– Activitats de botànica (realitzar un herbari).

– Paleontología (estudiar i buscar fòssils i fer una emprenta d’un fòssil).

– Astronomia (estudiar el sol i veure per la nit tot allò que poguerem amb el telescopi de l’alberg).

– També unir aquestes activitats amb senderisme pels voltants per vore un abric i pintures rupestres.

Els objectius s’han complit amb satisfacció. Resulta una activitat totalment adaptada al curs i els alumnes s’han divertit.

Polsa ací per veure més fotos

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>