Arxiu diari: 5 de juny de 2018

PREMIS “EDUCANT PER A EMPRENDRE”

L’alumnat de 2 ESO de Iniciació a l’Activitat Emprenedora i Empresarial i de FPB de Comerç i Màrqueting va participar en un programa educatiu “Educant per a emprendre” promogut per l’Àrea de Desenrotllament Econòmic Sostenible de l’Ajuntament de València i València Activa, que té com a objectiu acostar a l’alumnat, la realitat de l’ecosistema emprenedor i proporcionar-los les ferramentes adequades per a fomentar la seua creativitat i la innovació.

Els projectes premiats han sigut triats pel propi alumnat dels tallers, que ha valorat l’originalitat i l’aplicació en la societat.

Els guanyadors han sigut en el nostre centre un grup de 2 ESO amb el seu projecte SECURITAS PET, una empresa que fabrique collars per a gossos amb una càmera que permeta que els amos puguen veure què fa i vore la seua mascota des d’una aplicació i un grup de 1º de FPB de Comerç i Màrqueting proposant la creació d’una guarderia per a animals amb vigilància de cambres de 24 hores perquè els amos puguen veure-los en qualsevol moment.

ENHORABONA!!!!!

Més informació: Notícia Premsa