TOT UN ÈXIT LA 2ª CURSA SOLIDÀRIA AL CENTRE I LA VENDA DE LA MOTXILLA SOLIDÀRIA. GRÀCIES A TOTHOM!!!!

El passat 3 de maig es va celebrar la 2ª Cursa Solidària al Centre. Una jornada molt divertida amb jocs, sorteigs i moltes sorpreses més amb una finalitat: la venda d’una motxilla solidària.

Gràcies a totes les famílies per col·laborar amb la compra de aquesta “motxilla solidària” i a tots el patrocinadors per les seues donacions que han fet possible recaptar diners per al fons solidari de l’IES i així poder ajudar l’alumnat amb necessitats econòmiques a finançar material escolar, eixides curriculars, etc.

Recordem que FENT ESCOLA, FENT COOPERATIVA és un projecte amb col·laboració amb l´Ajuntament de València on hem treballat amb l’alumnat de 3 ESO de la matèria d’ Iniciació a l’ Activitat Emprenedora i Empresarial.

A través de “Fent escola, fent cooperativa” l’alumnat ha constituïx una empresa cooperativa per desenvolupar activitats econòmiques de producció o serveis al voltant del centre. En este cas, es va escollir la producció de una motxilla amb l´arbre, símbol corporatiu del centre i amb l’eslògan “MOVIMENT SOLIDARI” amb una campanya de comunicació:

COMPRA´T LA TEUA MOTXILLA SOLIDÀRIA, JO JA TINC LA MEUA I TU??

El programa s’ha basat en una metodologia de treball per projecte i aprenentatge cooperatiu. Durant el procés, l’alumnat ha posat en pràctica competències comunicatives, matemàtiques, científiques, socials i emprenedores. Una experiència molt positiva i que ens obri nous camins per a millorar el currículum de l’alumnat.

Fotos de la Cursa