Arxiu diari: 10 d'abril de 2018

GRUPO STRIPES, FINALISTES DE LA COMUNITAT VALENCIANA EN EL “DESAFIO JÚNIOR EMPRESARIAL” D’ESIC

L‘alumnat de l’optativa de Fonaments d’Administració i Gestió d’Empreses ha participat en el concurs “DESAFIO JÚNIOR EMPRESARIAL D‘ESIC” , competició entre grups d’alumnos/es de diferents centres d’ensenyament que, amb l’ajuda del professorat d´Economia, simulen la realitat empresarial creant la seua pròpia empresa.

Una de les principals missions d’esta competició és la de motivar estudiants de batxillerat i cicles formatius cap a la cultura emprenedora igual que afavorir l’esperit emprenedor als centres educatius.

Entre els seus objectius destaquen els de fomentar el treball en equip, competir en un ambient professional i finalment decidir amb la presa de decisions, quines opcions beneficien d’una manera més directa a l’empresa.

Des de l’institut hem participat amb 4 grups, tot ells han obtingut molt bona puntuació. El treball aconseguit ha estat molt satisfactori.