ACTIVITATS AL CENTRE

30 de novembre: Els alumnes de 2n batxillerat de la matèria de Literatura Universal han gaudit d‘El verí del teatre’ de Rodolf Sirera al Teatre Micalet.

1 de desembre: Un grup d´alumnes de 2n ESO de la matèria de valencià, visiten la nova televisió valenciana per a participar en el concurs “Rosquilletres”.

4 de desembre: Els alumnes de 1 ESO A, B i C de les matèries de Tecnologia i Religió visiten el Betlem Tecnològic al Barri Roca de Meliana.

4 de desembre: Alumnes de 1 i 2 Batxillerat d´anglés participaran en una English Culture Class a l´institut.

5 de desembre. El alumnes de 2 ESO B i C visiten el Museu Joan Fuster a Sueca.

13 de desembre: Visita a la València Gòtica. Alumnes de Història de l´Art.

15 de desembre: Taller de Cultura Clàssica a Sagunt. Alumnes de llatí, cultura clàssica i literatura universal de 4 ESO i FPB.

18 de desembre: Assistència a la XIV Trobada d´Alumnat Mediador al IES Benlliure.

21 de desembre: Alumnes de Dibuix participen en la “Conferència i Taller sobre el futur professional del Disseny” a l´Escola de Disseny de Barreira.