1ª Cursa Solidària Abril 2017

El dia 11 d´Abril, l’alumnat de 1er de Batxillerat del curs 2016-2017, organitzaren junt al departament d’Educació Física, “La I cursa Solidària Francesc Ferrer i Guàrdia”.

L´objectiu va ser que els alumnes s’interessaren per les necessitats del barri i col·laboraren junt al nostre centre amb la recaptació d’aliments no peribles. Per això feren un treball d’investigació i organitzarem el desenvolupament d’una cursa solidària.

A més, el seu treball es va centrar en el control de la cursa, l’esmorzar, el lliurament de premis i per últim l’entrega dels aliments no peribles a un economat del barri.

Els alumnes valoraren el treball de voluntariat que es fa al barri i com es respon a les necessitats del mateix, ajudant-nos els uns als altres.